Hobby un cuvant din limba engleza ce inseamna „pasisune pnetru ceva anume” , o activitate extrascolara (in cazu meu ) pe scurt   ce iti place sa faci in timpu  tau liber.Multa lume prefera sa colectioneze timbre sau sa joace un biliard , sau sa pescuiasca dar unu din hobbyurile mele preferate sunt filmele , asa ca voi povesti filmele mele preferate si sper ca voi sa le comentati  deoarece  sigur leati mai vazut si  aveti ceva de spus despre ele .

voi ce hobiuri aveti ?astept raspunsuri  for example i love to play baschetball .

Comentarii
  1. dumbry spune:

    oooo Si-a facut Reparaie Blog ,,,,bv mai tine-o tot asa!! …si mesaj catre public….. daca vreti sa va consultai cu cineva potrivit pe planul filmelor contactatiilor pe Emi!!! Aici bigbangbeng.wordpress.com

  2. Black Rose spune:

    hm…well well…new blogger;))ce pot spune e doar…succes si spor la scris;))
    ca sa las si un feedback…am mai multe hobbyuri…desenul(voi posta pe blogul meu niste fotografii cu desenele mele cand le voi definitiva),muzica pentru ca sunt o impatimita si daca nu ascult o zi muzica…simt ca nu mai sunt om..,iesirile prin oras cu prietenii,o barfa,un suc sau o cafea,un ambient placut si pot spune ca sunt cu adevarat fericita:)restu las sa descoperi tu pe blogul meu;)

Lasă un răspuns

